Wachtlijsten voor logopedie

Home » Wachtlijsten voor logopedie
Wachtlijsten voor logopedie
2 augustus 2022
Odekerken Logopedie is een grote praktijk met 5 locaties. We kampen momenteel op IEDERE locatie met een wachtlijst van minimaal 3 à 4 maanden.
We ”horen” een nieuwe cliënt uiterlijk een week na aanmelding in te plannen, maar dit lukt jammer genoeg al lang niet meer.
Elke logopediepraktijk loopt tegen dit probleem aan. Vacatures blijven open staan en cliëntenaantal loopt alleen maar op.
Hoe dit kan?
Het artikel hieronder geeft weer wat de oorzaak van die steeds oplopende wachtlijsten is.
WIJ ROEPEN IEDEREEN OP!
Sta je bij ons op de wachtlijst? Laat van je horen! Bel je zorgverzekeraar op en geef aan dat je niet snel geholpen kunt worden.
Zonder geluid van de klant zullen zorgverzekeraars niet inzien dat er iets moet veranderen in hoge werkdruk en lage vergoedingen.
Kom op voor je zorgrecht en bel of mail je verzekeraar! Samen staan we sterker!