Opening Odekerken logopedie 11 mei, NL

Opening Odekerken logopedie 11 mei, NL
4 mei 2020

Helmond, 1 mei 2020

Beste cliënten en ouders van cliënten,

Allereerst willen wij van Odekerken Logopedie al onze cliënten en ouders van cliënten bedanken. We hebben zo goed mogelijk geprobeerd om iedereen in deze Corona-tijd te behandelen. Door een fantastische samenwerking met jullie is dat heel goed gelukt!

Kinderen hebben in samenwerking met hun ouders of begeleiders enorm hun best gedaan. Er werd middels video-bellen geknutseld, gezongen, getekend en gekleurd. Wat een inzet! Onze volwassen cliënten hebben middels video-bellen ook goed met ons kunnen samenwerken. Alle behandelingen konden daardoor prima doorgaan.

Maar we zijn er nog niet! En we vragen weer jullie samenwerking want:  Samen staan we sterk!

Als we u in de praktijk kunnen behandelen vragen we u om rekening te houden met de volgende richtlijnen.

• Kom op tijd, niet te vroeg, dit om zo min mogelijk mensen in de wachtkamer te laten zitten
  • Maximaal 3 mensen in de wachtkamer, zijn er meer, wacht even buiten
  • Handen van uzelf en uw kind met handalcohol desinfecteren (aanwezig in de wachtruimte)
  • Geen lichamelijk contact
  • Max 1 persoon per kind mee naar binnen
  • Neem afstand, 1,5 meter
  • Bij verkoudheid thuis blijven, we kunnen altijd met video-bellen behandelen.
  • Gebruik van toilet alleen als het hoognodig is, dus liever niet
  • De behandelingen duren 22 minuten; om doorstroom bij de ingang zo veilig mogelijk te houden en om de ruimte tussen de behandelingen in goed schoon te maken.

Bij vragen neem gerust contact op met uw behandelaar of de praktijkhoudster.

Namens alle medewerkers van Odekerken Logopedie, dank voor uw begrip!
Ingeborg Odekerken
Praktijkhoudster