Odekerken Logopedie gaat weer face-to-face aan de slag!

Home » Odekerken Logopedie gaat weer face-to-face aan de slag!
Odekerken Logopedie gaat weer face-to-face aan de slag!
4 mei 2020

Beste lezer,

Hopelijk is ieder en zijn/haar omgeving in goede gezondheid. De afgelopen tijd heeft onze logopediepraktijk zich veel aangepast om tóch te kunnen blijven werken. Middels Tele-Logopedie konden we alle cliënten blijven zien en we zijn ontzettend blij dat voor velen de logopedische behandelingen konden doorgaan.

Het opstarten op school komt weer in zicht gelukkig! Bij Odekerken Logopedie bereiden we ons ook voor om vanaf 11 mei weer face-to-face te kunnen behandelen. Het vraagt weer wat aanpassingen, maar we hebben er erg veel zin in om iedereen weer in het écht te kunnen zien. Wel behandelen we iets korter, dit om te zorgen dat we elkaar niet kruisen bij de deur. Onze standaard behandelingen duren 22 minuten, al jaren behandelen we iedereen een half uur. Nu zijn we genoodzaakt om de daadwerkelijke behandeltijd in acht te nemen.

En we hanteren natuurlijk alle richtlijnen van de RIVM specifiek gericht op ons vakgebied om iedereen veilig te kunnen ontvangen in onze vestigingen.

Voor alle ouders en cliënten binnen onze praktijk hebben we brieven opgesteld, deze kunt u ook op de website lezen.

Voor de Nederlandse versie: Opening Odekerken Logopedie 11 mei

For English, see here: Opening Odekerken Logopedie, May 11

Houd vol, hopelijk tot snel, en:

Samen staan we sterk!

Met vriendelijke groeten,